2015. december 24., csütörtök

Merry Christmas!

Sziasztok!


Nagyon Boldog Karácsonyi Ünnepeket
 kívánok minden kedves olvasómnak! Köszönök mindent, nélkületek el sem jutottam volna idáig, ti tartottátok/tartjátok bennem a lelket, a csodálatosabbnál csodálatosabb szavaitokkal, amikkel a kommentben illetitek mind a blogomat, mind az írásomat! El sem tudjátok képzelni, hogy mennyi erőt adtok ezzel nekem! Minden napomat szebbé teszitek, amiért nagyon hálás vagyok, de nem csak ezért, egyszerűen mindenért! Köszönöm, hogy vagytok nekem, és remélem, hogy továbbra is itt lesztek! <3
Őszintén sajnálom, hogy nem tudtam hozni részt, pedig nagyon szerettem volna, de a kapkodások, és a rohanások közepette már nem volt erre időm... :(
Viszont, ha minden úgy alakul, és ebben a pár napban, meg az utána következőben sikerül végre kipihennem magam, akkor a két ünnep között jövök az LP-vel, a JAG-al, és talán még egy oneshottal is! ;)
De, hogy ne maradjatok olvasmányok, és Larry nélkül, az ünnepekre, újra megnyitotta a kapuját a Larry Christmas blog, amiben sok tehetséges írónő fantasztikusabbnál fantasztikusabb történetei olvashatjátok! Én is készülök egy kisebb, aranyos történettel, ami remélem tetszeni fog nektek! :3
Szeretnék tőletek kérni egy apró kis szívességet a Larry karácsonyos blog kapcsán! Nekem nagyon nagyon fontos lenne, és nagyon boldoggá tennétek, az írónőkről nem is beszélve, hogy ha minden egyes történethez komiznátok, nem kell regényeket írni, pár szó, pár sor is megteszi! Mindenki sokat dolgozott a történetével, hogy nektek olvasóknak kedveskedjenek, ezért kérlek titeket, hogy ti is viszonozzátok, mert ez egy hatalmas öröm egy írónak! Köszönöm! <3
Azt hiszem ennyit szerettem volna! :D A két ünnep között pedig igyekszem jelentkezni! 
Szeretlek benneteket, köszönök mindent! <3
Kellemes Ünnepeket, mosolyt, boldogságot, szeretetet és fincsi sütiket, na meg sok pihenést kívánok nektek! 
Hatalmas csontropogtató ölelést, és millió puszit küldök nektek, a világ legcsodálatosabb olvasóinak! 

Boldog Karácsonyt!

ui: Nem hagyhattam ki ezeket a gyönyörű alkotásokat *-*
Larry drágáim <3




7 megjegyzés:

  1. Köszönöm, viszont kívánom az egyik legcsodásabb írónőnek! <3 :* izgatottan várom a történeteket, emlékszem tavaly is, esténként beültem az ágyba, és karácsonyi Larryt olvastam... :3 ez idén is így lesz! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, de aranyos vagy, istenem :') Köszönöm ❤
      Már vannak fent, jó olvasást hozzájuk :3 Legcsodálatosabb program ❤
      Puszi

      Törlés
  2. Szia.
    Boldog karácsonyt neked is, írók egyik ekkovve! Nagyon várok már minden felsorolt iromanyt, biztos fenomenalisak lesznek!
    xoxo, Roni♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, te is ilyeneket írsz, istenem, olyan aranyosak vagytok :') Én is alig várom, hogy megoszhassam veletek :3
      Pusziii

      Törlés
  3. Boldog Karit utolag Dreamy. Imadlak. Remelem jovore is el kapraztatsz bar mondjuk te mindig szoval nem esem ketsegbe <3 :-D :-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, igeeen, jövőre is itt leszek, és hozom a történeteket! :3
      Köszönöm ❤
      Puszii

      Törlés
  4. Helló.
    Remélemnem gond ha itt reklamozom magam egy kicsit... Kérlek komizzatok hogy ha szeretnétek h ténylegesen elkezdodjon a blog. Köszi
    http://lotsoflovefromthehell.blogspot.hu/?m=1

    VálaszTörlés